Blondinbella stjärnvärvar 14-åring

14-åriga Nellie Berntsson är Sveriges just nu starkast lysande bloggstjärna. Nu värvas hon till Blondinbellas bloggimperium Spotlife, där hon väntas öka trafiken med 10 procent.

Nellie Berntsson är ingen vanlig hästtjej. Hennes eftermiddagar i stallet och tävlingar på helgerna följs av över en kvarts miljon skandinaver. Hennes blogg, som kort och gott heter ”Nellie Berntsson” läses av 150.000 unika besökare varje vecka, hon har drygt 71.000 prenumeranter på sin Youtubekanal och på Instagram följer nära 300.000 personer hennes framfart i stallet, på hästryggen och under olika events.

Nu har Isabella ”Blondinbella” Löwengrip fått upp ögonen för den 14-åriga Lysekilstjejen, och tar henne under sina vingar som mentor.

”Jag själv började blogga som 14-åring och kan känna igen mig mycket i Nellie, som just nu är i den ålder jag var när jag startade Blondinbella.se. Min förhoppning är att Spotlife som Nordens största bloggportal ska fungera som det bollplank jag själv ibland kände att jag saknade under tonårstiden som aktiv bloggare”, säger Isabella Löwengrip i ett pressmeddelande.

Klicka här och läs vidare i Di och klicka här för att läsa om värvningen i Blondinbellas blogg.

Läs gärna hennes blogg här: nellie.spotlife.se

Källa: Dagens industri

Kommentera

