Extra slant i plånboken

Hur skulle det kännas med en extra slant i plånboken? Detta genom att blogga om saker du faktiskt kan stå för? Hittade ett företag som heter Shoutly som låter dig skapa länkar, snabbt och enkelt. Om någon också tycker om produkten du skrivit om och köper den, får du en liten summa av transaktionen. Jag ser det som ett tack för att man ”marknadsfört” en produkt som man annars skulle skrivit om. 

Om du är som jag och vill få lite extra pengar på kontot, tycker jag att du absolut ska gå med i Shoutly. Länken för att gå med finner du här, och det bästa med just Shoutly är att det är gratis! Jag vill trots allt inte att bloggen ska bli till en reklampelare för saker som personligen inte valt att marknadsföra – därför är jag en stolt medlem hos Shoutly! – En annan fin sak är att du kan gå med och pusha för produkter, även om du inte har en blogg!

Kommentera

