Blondinbellas snusk- miss på semestern

Isabella ”Blondinbella” Löwengrip befinner sig på semester i Thailand. Och i bland kan det bli fel med engelskan – nu skriver hon om sin snuskiga miss i sin blogg.

”Jag liksom sluddrade vid ordet bowl så att det lät som balls. Vilket gör att meningen fick en annan betydelse. No, I want to lick my husbands balls first”, skriver hon.

Isabella ”Blondinbella” Löwengrip beställde in en skål med glass till efterätt på sitt hotell i Thailand. Och när hon hade ätit klart ville hon skrapa skålen – men det gick inte riktigt som hon hade tänkt. I sin blogg skriver hon om den snuskiga språkmissen.

Isabella Löwengrip: ”Gör bort mig”

”Det går inte en dag utan att jag gör bort mig här. Odd hade beställt in en skål med glass till efterrätt (världens dyraste glass finns tydligen på detta hotell, 150 bath per kula. Det blir ju liksom många kulor på en dag). Hur som helst så åt jag ur Odds skål och försökte få upp dom sista dyra chokladdropparna med skeden när servitören kom och frågade om jag var klar”, skriver Isabella Löwengrip i inlägget.

Klicka här för att läsa vidare.

Källa: Expressen.

Kommentera

