Blondinbellas nya lyxiga miljonköp

Isabella "Blodinbella" Löwengrip köpte en Porsche för en dryg miljon. Foto: /All Over Press

Isabella ”Blondinbella” Löwengrip Foto: /ALL OVER PRESS

Bloggerskan Isabella ”Blondinbella” Löwengrip har köpt en lyxbil.
bloggen visar Blondinbella upp sin nya Porsche.
”Nu kunde jag få köpa en liten present till mig själv som både rymmer familjen och är rolig att köra” skriver bloggerskan.

Bloggerskan Isabella ”Blondinbella” Löwengrip, 25, är väldigt framgångsrik, både med sin blogg och med sitt skönhetsföretag.
Nu har hon passat på att unna sig en present – och inte en liten present därtill.
Bloggerskan har nämligen köpt sig en Porsche av modellen Panerma, som kostar från 1 124 000 kronor. Isabella Löwengrip skriver på sin blogg att hon ville unna sig en riktigt ordentlig present.
”Jag har köpt en Porsche Panamera, så himla häftigt. Jag ville unna mig något riktigt stort som present till mig själv efter 10 år som entreprenör och bättre än så här blir det inte.”
Bloggerskan fortsätter med att berätta om sin kärlek till bilar, och att hon redan som 13-åring drömde om att äga en lyxig bil.

Klicka här för att läsa resten av artikeln.
Blogginlägget här.

Varken imponerad eller avundsjuk på Isabella Löwengrip men jag blir helt häpen över hur folk reagerar. ATT ca 300 personer reagerar. Girlpower! Miljöbov! Entreprenörshjälte! Lyxlirare! 

 

 

Kommentera

